Se întâmplă la Lidl și mulți români nici nu știu: e vorba de mii de produse
Discounterul german Lidl, prezent local cu o reţea de circa 250 de magazine, a ajuns la finalul anului trecut la 351 de furnizori locali, cu 9,7% mai mulţi decât în 2017.
În ceea ce priveşte sortimentul permanent, la finalul anului trecut exista o listă de 276 de furnizori locali, cu 8,2% mai mulţi ca în 2017.
Lidl anunţa că va lărgi sortimentul de produse marcă proprie fabricate în România, sub care acum se dezvoltă mezeluri şi preparate din carne, brânzeturi, conserve şi dulciuri. Totuşi, pe lista de furnizori locali nu îşi fac loc doar producători români, ci şi importatori. Mai exact, o firmă poate fi înregistrată în România, dar să nu aibă fabrică local şi astfel să importe bunurile de peste graniţă.
Deşi are un număr tot mai mare de produse româneşti la raft, conform oficialilor companiei, majoritatea articolelor Lidl vin din import, conform aceleiași surse. Ei realizează într-o singură fabrică produse pentru mai multe pieţe și obțin astfel la volume mari preţuri mai mici.
De asemenea, şi o mică parte a produselor „made in Romania“ ajung peste graniţe în alte magazine Lidl – este vorba de un export de 30 de milioane de euro pe care nemţii îl intermediază pentru producători locali.
Ce oferă Lidl chiar acum în magazine
Lanțul de magazine Lidl a anunțat o surpriză de proporții pentru toți clienții care îi trec pragul. Vorbim de niște produse aparte, cum rar mai găsești prin alte magazine. Ar trebui să te grăbești, dacă vrei să profiți, că se dau repede.
Când vorbim de oferte de la Lidl, lanțul de magazine se poate lăuda cu acele săptămâni tematice. De data asta, pentru români, e vorba de specialități în stil scandinav. Vorbim, de exemplu, de cartofi gratinați cu broccoli, praz și ceapă. Costă doar 10 lei. Apoi, sunt chiftele în stil suedez la 26 de lei. Așa ceva o să recunoști de la Ikea. Și multe altele pe care o să le găsești în magazinele Lidl.